Pedern

Oslo Linje Tur

Tirsdag den 6. februar dro vi på media på linjetur til Oslo. Vi kjørte forbi Røros, Tynset, Alvdal og Hamar for å ta bilder og for å spise pizza. Vi kom frem til Haraldsheim på kvelden. Den 7. februar dro vi på Nrk for å få omvising rundt om på Nrk-bygget. Der fikk vi se mye rart og det var mange barn som skulle til audition. Vi gikk til Vigelandsparken for fotografering og videre til «Skamskolen» og slottet. Videre til Stortinget og på Karl Johan for å kjøpe oss mye rart. Om kvelden gikk vi for å se musicalen «Hair». Den var bra og vi spiste på Egon før vi gikk for å se Hair. Vi måtte vente en stund for å komme inn i salen og vi kunne kjøpe oss snacks til musicalen.  Torsdag reiste vi med toget til teknisk museum, videre til operaen og filmmuseet. Om kvelden var vi på «Nytt på Nytt»- opptak. Vi spiste på MAX på veien til vandrerhjemmet. Vi pakket torsdags kvelden og på fredagen spiste vi frokost før vi dro hjem. På veien ut av Oslo kollapset bussen så vi måtte vente en stund på flyplassen for å ta toget. Jeg synes at det var en fin tur til Oslo og håper det blir en annen tur senere.

Andre saker

Flexitur til Røros

Den 23. september kjørte vi med minibuss til Røros og var der helt til kveldsmat, det var en utrolig fin tur og vi var veldig heldige med været for det var oppholdsvær. Vi kjørte med de to minibussene som var på skolen, og bussturen varte sånn cirka i to[…]